wtorek, 2 sierpnia 2016

#9 ŻENADY MODY 2

#9 ŻENADY MODY 2

Postanowiłam, że będę dodawać żenady co tydzień, aż nie skończą mi się pomysły. 

#5 BUTY NA OBCASACH... BEZ OBCASÓW
Podejrzewam, że buty tego typu są strasznie nie wygodne. A poza tym moim zdaniem nie wyglądają najlepiej.. tak trochę jakby producenci chcieli zaoszczędzić i zabrakło im materiałów do zrobienia obcasa. 


#4 CIEMNY PODKŁAD DO JASNEJ KARNACJI
 
Widząc ludzi z za ciemnym podkładem o 3-4 odcienie zastanawiam się czy to próba udawania, że jest się opalonym, czy źle dobrany podkład czy może brak lustra. To wygląda nieestetycznie.. Sama kiedyś miałam za ciemny podkład, ale na szczęście tylko o 1 odcień i szybko kupiłam inny, bo wyglądałam jak pomarańcza xD


#3 RAJSTOPY NOSZONE DO BUTÓW Z ODKRYTYMI PALCAMI

Nie wiem, co o tym sądzicie, ale moim zdaniem buty z odkrytymi palcami są po to, żeby te palce były odkryte. Więc po co komu do tego rajstopy? Z tego co wiem, to można kupić specjalne rajstopy bez palców do takich butów, szkoda, że dużo ludzi o tym nie wie..


#2 ZA CIASNE UBRANIA

Niektóre osoby kupują specjalnie ubrania o rozmiar mniejsze z myślą, że to ich wyszczupli. Niestety to tak nie działa, zamiast wyglądać szczuplej, takie ubrania ich pogrubią...


#1 KUCYK ZROBIONY Z TYŁU GŁOWY TUŻ NAD SZYJĄ

Nigdy nie rozumiałam tej fryzury. Moim zdaniem jak już ktoś związuje włosy powinien to robić mniej więcej u góry, ale nie na samym dole.. To od przodu wygląda jakby się nie miało włosów...


Powyżej przedstawione żenady są tylko i wyłącznie moimi spostrzeżeniami, każdy może mieć inne zdanie, jeśli kogoś uraziłam którymś podpunktem to przepraszam.

Piszcie w komentarzach co uważacie o tych rzeczach.

2 komentarze:

  1. Taki kucyk mi si podoba i często go noszę

    A czerwone rajstopy na tym kolażu wyglądają ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA
    http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3-i-4.html

    OdpowiedzUsuń