czwartek, 11 sierpnia 2016

#10 LBA 2

#10 LBA 2Zostałam nominowana do LBA przez Ali Sims, za co bardzo dziękuję! Nie spodziewałam się, że mnie nominujesz i jestem mega szczęśliwa z powodu tej nominacji :D

Pytania zadane przez Ali oraz moje odpowiedzi na nie:

1. Co myślisz o lekturach szkolnych? Zachęcają człowieka do czytania, a może zniechęcają?
Zależy jakie, ale zazwyczaj zniechęcają, bo nauczyciele nie wybierają zbytnio ciekawych książek xd :D
2. Najgorsza lektura szkolna?

Krzyżacy. W pustyni i w puszczy. Ogólnie Sienkiewicz.
3. Co sądzisz o cytacie "Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"?

Uważam, że jest takie bardzo prawdziwe. W obecnych czasach patrząc na większość ludzi serio można pomyśleć, że są diabłami.
4. Wyobraź sobie apokalipsę zombie. Jesteś sama w domu, nie wiesz gdzie są twoi znajomi. Co robisz?

Pakuje się, jade do Meksyku, zakładam ten taki meksykański kapelusz i przyklejam wąs, zmieniam imię na Stefano i liczę na to że nikt się nie zorientuje xd
5. Do której klasy idziesz po wakacjach?

2 klasa gimnazjum
6. Jakie miasto chciałabyś zobaczyć najbardziej? Czy jest w nim coś specjalnego?

Los Angeles. Nie mam takiego konkretnego powodu, ale zawsze z przyjaciółką chciałyśmy tam zamieszkać i tak jakoś nadal chciałabym tam pojechać. Poza tym marzę by zobaczyć Malediwy, bo tam jest po prostu pięknie
7. Ulubiony kolor?

Różowy
8. Największa zbrodnia przeciwko modzie to...(?)

Malowanie sobie dwóch prostokątów nad oczami zamiast brwi 
9. Ulubiona pora roku?

Wiosna 
10. Wiesz w ogóle kim jestem? (xd)

Tak, bo komentujesz mi posty i wydajesz się być mega miła i fajna 
11. Co sądzisz o moich pytaniach? Podobały Ci się?

Uważam, że były na prawdę świetne!

JA NOMINUJĘ:

Susan

Ali


MOJE PYTANIA:
1. Wolisz czytać książki, oglądać filmy czy słuchać Audiobooki ?
2. Czego boisz się najbardziej?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
5. Jaka była najlepsza lektura jaką czytałaś?
6. Twój ulubiony cytat?
7. W jaki sposób chciałabyś zginąć jeśli było by to konieczne?
8. Jakie książkowe/filmowe postacie chciałabyś wskrzesić?
9. Masz jakąś przyjaciółkę z którą dzielisz swoje zainteresowania/pasje lub która ma taki sam gust jak ty?
10. Jak zareagowałabyś na wiadomość, że jesteś wilkołakiem?
11. Wolałabyś całkowicie utracić pamięć czy przeprowadzić się na drugi koniec świata całkiem sama, bez nikogo znajomego?



1 komentarz:

  1. http://internetowypamietniksusan.blogspot.com/2016/08/lba-13.html
    Zrobione :)

    OdpowiedzUsuń