piątek, 29 lipca 2016

#8 ULUBIEŃCY LIPCA


#8 ULUBIEŃCY LIPCA


HEJKA

Tu znowu ja.
Jeśli to czytasz, to w sumie nie jest aż tak źle jak myślałam i jednak ktoś to czyta xD

Jak widzicie po tytule, w tym poście zobaczycie, co było moimi ulubieńcami w lipcu.

JEDZENIE I PICIE
Najlepszym jedzeniem jakie udało mi się z jeść w tym miesiącu to lody "ze szpachelki" o smaku oreo. Kupiłam je jak byłam w Ząbkowicach Śląskich i były mega dobre. Gdybyście kiedyś byli w tym mieście, to koniecznie idźcie do małej lodziarni koło rynku i je kupcie. Z kolei najlepszym piciem było Aloe Vera King :D I najlepsze jedzenie ever to kebab, który jem zawsze jak gdziekolwiek jadę ♥

MIEJSCA
Najlepszymi miejscami jakie odwiedziłam w lipcu był Jump World, w którym byłam we Wrocławiu, ale planuje również pojechać do Katowic oraz Energylandia w Zatorze. Do Zatoru jechałam z myślą, że nie wejdę na nic spoza strefy dziecięcej, ale na szczęście na miejscu zmieniłam zdanie. Nie żałuje, bo Energylandia to miejsce do którego mogłabym jeździć codziennie.


MUZYKA
Utworami, które w lipcu najbardziej wpadły m w ucho zdecydowanie będą:










APLIKACJE
Moje ulubione wakacje z tego miesiąca to jak MUSICAL.LY (nazwa: patiiix21, ale zapraszam na konto mojej bff która dodaje nasze wspólne filmiki: igaskrzypczaklync) oraz jak zawsze snapchat (patiiix21)

KOSMETYKI
Najlepszym kosmetykiem jaki używałam w lipcu jest Lip Tint  z firmy Bell. Posiadam go w kolorze 5 i jest to taki mocny róż. Błyszczyk jest strasznie trwały, myłam w nim nawet zęby i się nie zmył ;P Kupiłam go w biedronce za około 10 złotych, więc nie spodziewałam się, że będzie aż taki dobry.



FILMY

 Najlepszym filmem jaki obejrzałam w lipcu to Obecność 2. Na początku chciałam uciec z kina, a teraz nie żałuje :D

Mam nadzieję, że obrazek was nie wystraszył :)

KSIĄŻKI
W lipcu szczerze mówiąć nie przeczytałam żadnej książki, dopiero teraz pod koniec miesiąca się do tego zabrałam i jeszcze nie skończyłam, ale już wiem, że na miejsce w ulubieńcach zasługuje. Jest to "Pozory Mylą".

To na tyle. Tak jak w poprzednim poście proszę o zostawienie jakiejkolwiek oznaki życia :D

4 komentarze:

  1. DOSTAŁAM ZAWAŁU PRZEZ TĄ ZAKONNICE
    Bogowie
    Chcesz żebym zeszła na zawał?
    Scrolluje sb *llaalala* i nagle JEB zakonnica z Obezności
    Bogowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałem obejrzeć Obecność, ale jakoś mnie nie ciągnie po pierwszej części, ale Aloe jak najbardziej lubię haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszą część obejrzałam jak już były kupione bilety, więc nie miałam jak zrezygnować nawet xD I pomimo tego, że trzęsłam się ze strachu już na reklamach, to polecam ten film, warto go obejrzeć :D

      Usuń