środa, 31 sierpnia 2016

#11 ULUBIEŃCY SIERPNIA

# 11  ULUBIEŃCY SIERPNIA
Z bólem serca, stwierdzam, że to już koniec sierpnia i pora na ulubieńców.

Ulubieńcem tego miesiąca były wakacje.

R.I.P. WAKACJE [*]

Dziękuje, do widzenia.

A teraz przejdźmy do tradycyjnych ulubieńców xD


JEDZENIE I PICIE 
Najlepszą rzeczą jaką jadłam w tym miesiącu zdecydowanie jest Fluff. Niestety nie zapisało mi się zdjęcie, więc dodam z internetu. A piciem jest Mullermilch :D

Znalezione obrazy dla zapytania fluff

MIEJSCA
Najlepsze miejsca jakie odwiedziłam w sierpniu to Kraków oraz Ojców. W obu miejscach byłam z przyjaciółką w poprzedni weekend :D Miałyśmy śliczny domek w Ojcowie. Poza tym bardzo polecam będąc w Krakwie wybrać się do labiryntu luster na ul. Grodzkiej :D Mega zabawa :D 

MUZYKAW sierpniu słuchałam:

*LUKAS RIEGER - ELEVATE 


*TWENTY ONE PILOTS - RIDE
*TWENTY ONE PILOTS - HEATHENS 

APLIKACJE

Najlepsze aplikacje to standardowo Snap oraz POKEMON GO! Mnie też dopadła obsesja na tym punkcie, ale w obecnej chwili już mi przeszło xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz