wtorek, 29 listopada 2016

#12 RECENZJA "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" J. K. Rowling

#12 RECENZJA "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" J. K. Rowling 

Minęło już trochę czasu od premiery, ale dopiero teraz zebrałam się na napisanie tej recenzji. Mam nadzieję, że się spodoba



Znalezione obrazy dla zapytania hp przeklęte dziecko
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 22.10.2016 r.
Ilość stron: 320


Okładka

Harry Potter nigdy nie miał łatwego życia, a tym bardziej teraz, gdy jest przepracowanym urzędnikiem Ministerstwa Magii, mężem oraz ojcem trójki dzieci w wieku szkolnym.

Podczas gdy Harry zmaga się z natrętnie powracającymi widmami przeszłości, jego najmłodszy syn Albus musi zmierzyć się z rodzinnym dziedzictwem, które nigdy nie było jego własnym wyborem. Gdy przyszłość zaczyna złowróżbnie przypominać przeszłość, ojciec i syn muszą stawić czoło niewygodnej prawdzie: że ciemność nadchodzi czasem z zupełnie niespodziewanej strony.

Moje zdanie

Myślę, że J.K. Rowling miała dobry pomysł pisząc tą książkę. Dzięki niej możemy dowiedzieć się jakie losy spotkały bohaterów po latach. Czytając Przeklęte Dziecko czułam się jakbym czytała fanfiction, miałam takie wrażenie szczególnie czytając wątek Albusa i Scorpiusa. Moim zdaniem przyjaciele zachowywali się jakby łaczyło ich coś więcej, na co miałam nadzieję do końca książki, jednak końcówka nie do końca mnie zadowoliła. Podobało mi się również to, że Potterowie znaleźli wspólny język z Malfoyami. Cała książka wydaje mi się ciekawa i żałuje, że przeczytałam ją tak szybko. Wiele osób hejtuje Rowling za tą książkę, jednak ja się z tym nie zgadzam. Moim zdaniem miała świetny pomysł i podoba mi się sposób w który jest napisana, nie jest taki sztywny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz