sobota, 3 grudnia 2016

#13 ULUBIEŃCY LISTOPADA

#13 ULUBIEŃCY LISTOPADA

Skoro jest 1 weekend grudnia, to najwyższy czas na ulubieńców listopada.

Zapraszam do dalszego czytania! :D

Woda perfumowana Avon Dreams

Kocham zapachy dostępne do kupienia w Avonie, ale ten podoba mi się najbardziej. Poza tym, zapach utrzymuję się bardzo długo

Lakier do paznokci Rimmel Berries and Cream

Strasznie podoba mi się jego kolor - kojarzy mi się ze świętami. Moim zdaniem jest idealny na zimę 

Wibo Million Dollars Lips

Kupiłam ją na wyprzedarzy w Rossmanie, ponieważ strasznie dużo ludzi o niej mówiło. Nie żałuję, bo ma bardzo ładny kolor (mam nr 1) i jest nawet trwała. Jedyne jej minusy to straszne lepienie się oraz to że szybko się kończy. Ale jak na swoją cenę jest dobra


Lovely. Gold Highlighter

Moim zdaniem jest naprawdę dobry, ma piękny kolor i świetnie nadaje się również w kącikach oczu. Przy najbliższej możliwej okazji wypróbuje również w kolorze silver.

Rimmel Stay Matte. Puder.

Puder kupiłam podczas wyprzedarzy w Rossmanie. Mam go w najjaśniejszym kolorze czyli 001 Transparent. Bardzo dobrze matuje twarz i utrzymuje się również długo. Poza tym nie śmierdzi jak te z które miałm wcześniej. Jest również bardzo ekonomiczny. Zdecydowanie kupię go ponownie gdy się skonczy.



Kocham święta, więc chciałam już w listopadzie poczuć magię świąt. Ułatwił mi to odświeżacz powietrza Glade o zapachy Cozy Apple & Cinnamon. Ma piękny cynamonowy zapach który szybko roznosi się po całym domu. Równie pięknie pachnie świeczka Bolsius Aromatic z limitowaniej świątecznej edycji.





Let me love you (Justin Bieber) oraz Hall of Fame (The Script) skradły moje serce. LMLY swoim brzmieniem oraz szybkim wpadaniem w ucho, a HOF swoim pięknym tekstem oraz teledyskiem.



Znalezione obrazy dla zapytania jak powietrze

"Jak powietrze" Agaty Czykierda-Grabowskiej to piękna książka polskiej autorki. Nie będę teraz pisać o niej za dużo, bo we wtorek ukaże się na moim blogu jej recenzja :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz