wtorek, 26 kwietnia 2016

#5 ULUBIEŃCY KWIETNIA

#5 ULUBIEŃCY KWIETNIA


Hejka


Jest końcówka kwietnia, więc postanowiłam  przedstawić wam ulubieńców miesiąca :D


1. Książka
Najlepszą książką, którą przeczytałam w kwietniu była "Czerwona Królowa", której recenzję niedawno dodałam. W tej chwili czytam drugą część, więc spodziewajcie się recenzji już za niedługo.





2. Film
Nie oglądam zbyt wiele filmów, w tym miesiącu obejrzałam może z 5 ? Ale najleoszymi z nich były oby dwie części "Jak wytresować smoka" ( zakochałam się w Szczerbatku, on jest mega słodki ♥) 

3. Piosenka
W kwietniu najbardziej spodobałymi się te piosenki: 

-Bars and Melody - 7 years (cover)

-Selena Gomez -Hands To Myself
-Sorry - Polish Version by Olivia Fok 




4. Kosmetyki

Moje ulubione kosmetyki w kwietniu to podkład z Avonu, korektor All Around z Catrice oraz puder All Matt PLUS również z Catrice. 

5. Ubrania
Bluzka H&M Coachella Collection oraz okulary przeciwsłoneczne z Sinsay

3 komentarze:

  1. Jstm! Ja też kocham szczerbatka *___* te jego gały <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://thestoryofnewgeneration.blogspot.com/p/lba-1.html <----- nominuję cie do LBA!

    OdpowiedzUsuń