niedziela, 10 kwietnia 2016

#1 TAG o mnie


#1 TAG o mnie 


Hejka!
Postanowiłam dodać tag o mnie, żebyście mogli mnie lepiej poznać :D



1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Zdecydowanie telefon - nawet jak mój się rozładuje to pożyczam od mamy ;D
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Sinsay, Cropp i H&M 
3.Czy lubisz pływać ?
Nie umiem :(
4.Masz jakieś fobie ?
Boję się ciemności oraz wysokości.
 5.Pijesz kawę ?
Uwielbiam <3 Najbardziej Cappucino ♥
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Oglądałam TV xD
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Około 10 rzeczy, w końcu to mój ulubiony kolor :D
8.Często piszesz smsy ?
Według mojej mamy za często xD
9.Czytasz książki ?
Oczywiście, cały czas <3
10. Masz duży pokój ?
Mam 2 średniej wielkości pokoje. 
11. Kiedy masz urodziny ?
 21.o6 ♥
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Bars and Melody, Justin Bieber. 
13. O której chodzisz spać ?
Zazwyczaj 23:00 - 1:00.
14. Malujesz paznokcie ?
Mam pomalowane prawie zawsze, bo wtedy mi się tak nie łamią :D
15. Twoje największe marzenie ?
Pojechać do USA ♥
16. Co lubisz robić ?
Śpiewać, spotykać się z przyjaciółmi, słuchać muzyki i spać :D
17.Jesteś leniem ?
Niestety xd
18. Czego sie boisz ?
Wszystkiego, mnie można bardzo łatwo wystraszyć.
19. Umiesz śpiewać ?
Nie zbyt, ale cały czas śpiewam (w domu oczywiście)
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 Jasne
21. Facebook vs Twitter ?
 Facebook 
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, YouTube i Wattpad.
23. Ulubiona piosenka ?
Nie mam ulubionej xd
24. Dużo śpisz ?
Nie i ciągle marudzę, że jestem niewyspana.
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Jedynymi meczami jakie oglądam są mecze piłki nożnej, ale tylko jak są jakieś mistrzostwa i nie ma nic lepszego w TV. 
26. Ulubiony sportowiec ?
Nie posiadam takiego. 
27. Masz jakieś hobby ?
Raczej nie
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Wydaje mi się, że jest parę osób które mnie lubią i parę która za mną nie przepada, więc tak średnio.
29.Masz skejpa ?
 Tak, ale nie używam.
30.Co lubisz pić?
Kawę, herbatę i shake'i
31.Ulubiony owoc ?
Arbuz i truskawki <3
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Popisywania się przed kimś, kłamstwa i wykorzystywania innych
33.Zbierasz coś ?
Nie 
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Około 310
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Nie, bo zazwyczaj źle wychodzę
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 Nie, ale zawsze chciałam mieć.
37.Masz rodzeństwo ?
 Niestety nie
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Nie zbyt
39. Malujesz sie ?
Tak, ale nie robie nigdy jakiegoś mocnego makijażu
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Rozpuszczone. Jak mam związane włosy poza wf to jest cud.
41.Kolor ścian w pokoju ?
W jednym zielone, a w drugim pomarańczowe.
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
StylizacjeTV, littlemooonster96
 43.Jesteś wolna ?
Niestety
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook, yt i blogger
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"To co ja mam robić ;-;" wysłane do przyjaciółki która nie mogła do mnie przyjść.
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Susan - bff
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Niebieska
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Byłam w galerii z przyjaciółmi
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Biologia i fizyka
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Zazwyczaj wstaje 1h przed wyjściem do szkoły, a później 30 minut siedzę i nie mam co robić. 

Mam nadzieję, że podobały się wam odpowiedzi. Jeśli tak to proszę o zostawienie komentarza :D

4 komentarze:

  1. Ja 20.06 ♥
    Mogę wiedzieć, który rocznik?
    -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Też!!!
      Prawie byłybyśmy bliźniaczkami :)
      -A
      PS powyższy komentarz był mój, ale się nie przelogowałam. Wybacz.

      Usuń